Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Kanske var det lika bra.

Av badlove - 15 oktober 2014 21:11

Kanske var det lika bra...


Hon hade blivit besviken, gång på gång, sviken, besviken, arg, ledsen och sårad.

Varför var hon kvar?

Varje gång hon tänkte den frågan insåg hon att hon skulle vara ensam utan dessa människor.

Men nu hade dagen kommit, hon hade gjort allt sitt bästa, i varje situation, ändå fick hon bara skit.

Spott i ansiktet, dolk i ryggen, vad man än kallar det.


Hon insåg, med ett smått egoistiskt tankesätt, att hon var helt enkelt för bra för alla andra.

Hon var till för att inte synas, för att göra rätt, för att stötta, rädda andra.

Kanske var det en roll hon satte sig själv i. Kanske var det något som var ostoppbart.


Så där satt hon på sin säng, "kanske är det lika bra... att jag är bättre ensam ändå..."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av badlove - 2 oktober 2014 19:50

Snälla låt mig glömma. låt mig glömma din hur din beröring kändes, hur du luktar av pall mall och nytvättat. Hur dina dreads känns mot min kropp. Hur jag blir glad när jag ser dig. Låt mig glömma allt. Ta bort drömmarna, minnena, ord och allt...

Av badlove - 29 september 2014 22:14

JÄVLA SKIT.   Jag ska skriva av mig något jag vill skriva på fb men inte kan för jag har för mycket samvete.   Så:   FUCK VÄRLDEN, tack för du vänder mig ryggen i mina svåraste stunder. FUCK ATT VARA SNÄLL, tack för att du inte ger någo...

Av badlove - 24 september 2014 21:24

Måste bara dela min syn på Filmen Frozen / Frost.   De finns alltid en sensmoral med Disneys filmer, och ofta är det ganska lätt för en medelsvensson att hitta och förstå den. Men denna film fångar mitt sinne på ett irriterande sätt. Jag ska förk...

Av badlove - 23 september 2014 20:41

Hej Medberoende! Begäret är mitt namn, min själ och mina ord. Ja hela jag andas begäret. Jag kommer i all form i din vardag. Kärleken, vänner, jobb, fritid, ja till och med mitt i natten.   I sömnen griper Medberoendet tag i dig med ilskna ...

Av badlove - 23 september 2014 20:32

  I was so high I did not recognizeThe fire burning in her eyesThe chaos that controlled my mindWhispered goodbye as she got on a planeNever to return againBut always in my heartOh!This love has taken its toll on meShe said goodbye too m...

Presentation

Bad love helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards